De dag vooraf - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Eric, Jannie, Alicia en Lars Linden - WaarBenJij.nu De dag vooraf - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Eric, Jannie, Alicia en Lars Linden - WaarBenJij.nu

De dag vooraf

Blijf op de hoogte en volg Eric, Jannie, Alicia en Lars

18 Augustus 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Een hectische dag vandaag maar ook wel lekker rustig. Alles is geregeld, even wat printen en bij elkaar zoeken, nog wat werk afronden, wat spullen wegbrengen en nu begin van de avond eens kijken of we niks vergeten zijn.

Later meer!

Het is nog niet veel later maar we zijn ingecheckt en op het lange stuk in de Airbus zitten we op rij 84! De eerste lange duurloop van de vakantie begint dus in Frankfurt! Morgen eerst Amsterdam - Frankfurt en dan van Frankfurt naar Beijing. Aankomst de 20e! Morgen dus veel reizen en wat overstappen, maar met wat eten en een drankje komen we de dag wel door. Zo nu eerst een..... chinees biertje om in de stemming te komen!